Faster fick besök.

Idag har jag inte varit helt själv, Daniel ringde och fråga om han fick komma och hälsa på och det fick han ju. Roligt att han ville träffa faster. Han visa ett spel på datorn som han skulle lära mig men jag är rätt seg på sådant så han fick spela. Han tyckte det var roligt att vara hos mig och om han är glad så är faster glad också. Sedan efter 2 timmars spelande så gav jag upp, jag gick och la mig och han spela. Sedan tog han även en liten paus så satt vi oss med julmust och lite annat gott och prata. "Du.. jag vill testa att sova över här." Klart att min lilla goding ska få det! Så får vi se när det kan bli men roligt att han ville det. Men en sak med det där spelet var att man blir rätt trött i hövve av musiken! Samma lika i 3 timmar! Nästa gång blir det ljud av. Det bästa med spelet var när det inte var musik och det var ju inte ofta så dom få gångerna det var tyst så var det som ljuvmusik.
Så idag har det varit en bra dag.

Jag tror att imorgon så åker jag till Långhed. Måste nog skotta fram min kära bil och ta mig en liten sväng med den. Den gick bra sist jag körde den men det var ju ca 3 veckor sedan. Nästa gång blir det en Volvo för mig! :)

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0