Härmed efterlyser jag en händig karl.

Tack för en rolig kväll igår Frida! Ja Frida kom och hälsa på mig igår och det var mycket trevligt! Blev mycket prat som vanligt, glögg, facebook och mycket skratt. Det tycker vi om. :) Hihi.

Nu är det min tur att bli förkyld. Som ett brev på posten, typ. Känner att jag börjar på att bli snorig och jag har nog lite feber också. Får ta mig lite Alvedon så är man på topp igen sedan.
Somna en stund nu ikväll och vakna med världens idé! Inte alla gånger detta händer. Jag ska jobba med SPA. Mitt eget SPA! Vet exakt hur det ska se ut. Så om några år så kanske man har ett spa. Om man leker med tanken. Behöver ett hus och en händig karl. Får leta efter detta! ;)

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och titta på Beck och sedan sova.
// Carlsson.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0