Blond hair green eye girl.

Idag kl. 07.00 var jag på gymmet och var där nästan en timme, så nu har man rört på sig. Åkte hem sedan och fixa till mig och la mig i soffan och titta på tv. Att träna på morgonen och sedan bara ta det lungt är det bästa som finns. Ja typ nästan. Svängde till lite mat och sedan levde jag mig in i en värld som jag inte alls kan med och det är teknikens. Men jag fixa det med efter att jag fatta att jag höll på med fel "meny" eller vad man ska säga vad det heter.
Imorgon ska jag försöka att komma till gymmet igen. Får se hur kallt det blir eftersom jag måste gå dit, har min bil i Långhed. Ja jag ska ju till Bollnäs också imorgon. Men det blir kl 10 så jag hinner nog med gymmet. Hoppas jag!
Funderar på att färga håret brunt igen! Behöver inte färga det så ofta då för nu när man har ljust så måste man ju färga och greja så man inte ser ut som en Polsk hora i hövve och det börja slita på håret känner jag. Inte bra. Så jag får se om det blir till jul eller efter jul jag färgar det.
Nej nu orkar jag inte sitta här mer. :)

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0