Börjar om

Jag börjar om med denna blogg. Blev så mycket skit om saker så det var bättre att börja om.

Får tacka så mycket för en trevlig kväll igår med Jack, Sofia, Lappen (?) och Lowa. Detta får vi göra om tycker jag. Alltså lilla Lowa är så underbar, sååå sööööt! Det är så man själv vill ha en liten plutt :). Känns skönt att vara hemma i Hälsingland och träffa kompisar.
Idag har jag bara varit trött lixom slö. Vet inte vad det är som händer men nu känns det lite bättre. Försökte att gå ut och gå men jag kom inte så långt, benen ville inte, kändes tungt så jag vände om hem och slog mig ner i soffan och titta på tv och somna sittandes. Just när jag sov som bäst fick jag sms av mamma och Ingrid. Det är som vanligt att när man sover så ska man vakna av sms eller att någon ringer.

Jag är stolt över mig själv! Jag har åkt själv för första gången från Nässjö till Långhed med min bil. Ja allt gick bra tills jag kom till Örebro där jag skulle sluta att lyssna på gps:en men vart i Örebro skulle jag sluta att lyssna på kärringen? Så jag tänkte ringa hem till pappa och fråga men mobilen la bara av. Kom på att det inte fanns pengar kvar på mobilen. Panik! Så jag titta efter någonstans där jag kunde fixa detta med pengar. Hitta Statiol men vart skulle jag åka för att komma hem? Jag åkte efter gps:en men jag kom fel, jag kom ut på landet och det kändes fel och det var ju fel också. In i centrum kom jag och gjorde lite lagbrott men vilken lättnad att se Falun, Gävle skylten!

Nu så ska jag titta vidare på Unga mödrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0