Lite trött, arg och irriterad

Idag fast imorgondagens datum tog jag studenten. Tänk att jag klara denna skoltid som var piss. Men jag är ju Envisa Erika så ;) .

Idag har jag fixat alla presenter till Jossan nu är det bara dom andra kvar. Har varit i Bollnäs typ nästan hela dagen. Jobbigt, jobbigt! Ja det blev jobbigt när jag fick mensvärk inne på Willys och jag blev irriterad på allt och alla. Men nu sitter jag här och försöker att inte bli irriterad på mamma och pappa. Önskar bara att jag kommer här ifrån snart.
Inatt stänger jag av min mobil för jag orkar inte med om någon ska ringa mitt i natta. Inte för att det händer ofta men ibland så kan det hända. Orkar bara inte med det när jag ska upp tidigt imorgon. Eller tidigt och tidigt men jag vill vara på bra humör. Ja som sagt åker jag och mamma till Pelle imorgon. Ska bli roligt att träffa storebror.

Orkar inte va uppe längre. Det är jobbigt med mensvärk, va irriterad, arg, ledsen och allt annat skit.
Bjuder på lite bilder från studenten och på min bror. Grattis Pelle!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0