Kanadagås

Nu hoppas vi på att detta ska gå bra med att jag kan flytta in i Jack och Sofias lägenhet så dom kan flytta till sin nya bostad! Skulle va jättebra. Ja det blir iallfall att flytta till Hälsingland igen, är väl där jag ska vara, kanske.Kommer närmare "mosters" goding ;) Jag har adopterat mig själv till moster till Lowa ;) Denna lilla söta plupp. Så söt. Det gjorde du bra Jack! haha.

Sitter och små ler åt Jack och hans Kanadagås-historia. Jag döööör! Han sitter och kör bil och pang så kommer det en Kanadagås mot bilrutan och den går sönder. Sedan kommer polisen och undersöker varje hål han har. Alltså Jack, du och din fantasi. Men det låter bättre när han berättar.
Idag har jag tänkt att gå ut och springa bland alla björnar och sedan träna ifrån BodyWork och efter det fixa naglarna. Blir bra de. Sedan får vi se vad som händer.

Nä nu blir det ut och springa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0