Hihi :)

Imorgon blir det av att ringa om lite lägenheter. Hoppas att det finns någon som man kan ta fort nog. Så ikväll blir det att titta i IKEA katalogen och Jotex. Lägenheterna är på en hemlig ort så jag säger inte vart det är ;)

Denna dag har nog slagit alla rekord på att inte ha något att göra! Sitter här mitt ute i skogen bland björnar, vargar, kor, hästar och hundar.. är ju inte ensam då. Ja jag säger då det. En månad till i denna skog så vet jag inte vad jag gör. Men tack att jag ska börja mitt sommarjobb på måndag! Så jag har något att göra, träffa lite folk på Hälsocentralen. Sedan hoppas jag på mera jobb efter sommaren, det skulle va mycket bra.

Prata med Frida igår när jag gick Långhed-runt. Vi med våra problem! Problem och problem, men vi tänker nog för mycket, det får vi sluta med. Du kan då få mig att skratta lilla Duttis ;) Vi satt på msn för någon kväll sedan och fila lite på raggningsrepliker. "Är det lättmjölk eller standardmjölk du producerar", "Har du en bekväm höstack?" "Kan du visa mig din högaffel?", "Jag har mjölkat kor förr, vill de se?", "Vill du se mina mjölkmaskiner?", "Vill du dela med dig av din säd?". Ja så är Frida och jag :) Tyvärr så kan vi inte göra något åt detta. Hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0