Lägenhet

Glad och glad! Idag titta jag på 2 lägenheter. Det var jag och en annan tjej som titta på dem. Jag hade hört att hon var före mig med att titta så hon skulle välja den lägenhet som hon ville ha och jag skulle få den som blev över av dom två. Men nu var det så att hon skulle bara ha lägenhet i en månad och jag ska ha lägenhet längre så jag fick välja först. Tog så klart den finaste. Det var den som vi titta på först, den andra lägenheten såg ut som skit. Man kan undra vilken mupp som har haft den. Så jag fick nycklarna idag så jag har fixat lite där idag. Imorgon ska jag dit en stund och fixa lite mer. Sedan är det bara att komma och hälsa på den som vill.

Nu sitter jag och ser på Pimp my ride. Värsta snygga färgen på bilen! Den färgen vill jag ha på min bil.
Ikväll måste jag komma i säng i en normal tid. Måste få in en bra tid tills jag börjar på att jobba, kan ju inte lägga mig 01.00 eller 02.00 då när man ska upp 06.00.  Så är det :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0