God natt

Pirr i magen! Imorgon är det första dagen på jobbet! Så imorgon blir det att kliva upp halv 6.. blir lite jobbigt dom första dagarna när man inte är van, men det ska gå bra. Jobbar från 8.00-17.00.

Idag så åkte Nisse och Sara hem från oss men då fick vi två nya gäster, moster och kusin! :) Roligt, roligt. Vet inte hur länge dom kommer bli kvar men jag skulle tro 2-3 dagar. Sedan på torsdag kommer morbror och mina kusiner, Evelina och Tilda. Var några år sedan jag såg dom sist. Så här är det folk alla dagar.
Har varit och fixat lite i lägenheten idag igen. Är mycket nöjd med lägenheten. Är bara säng och bord som ska in. Sedan är det klart. Är bara små saker som jag ska ordna.

God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0