Jobb.

Idag har jag varit ledig från AF eftersom jag jobba i går. Men jag fick reda på att jag bara skulle få jobba extra så det var inte roligt att höra. Då kan det ju bli att jag kanske inte får jobba alls. Men idag fick jag brev från Posten att jag hade fått jobb där under december. Så nu får jag tänka om. Men jag kommer få mycket mer pengar om jag jobbar på Posten. Men då kommer jag inte hem till Långhed på julafton så jag får sitta ensam i Nässjö i jul. Inte nå roligt eftersom jag hade tänkt vara hemma och fira den med mamma och pappa och lite andra människor. Det blev ju att jobba natt också... hjälp, jag som brukar sova då som normala människor. Ja vad ska jag göra, vill inte vara i Nässjö men det kanske får bli så iallfall. Jobba, jobba och jobba och sova. Ja det får nog bli så.
Låt detta gå bra! Det är andra saker som jag oroar mig för. Så igen, låt det gå bra.

Igår kom mina saker från cdon. Aj löööööv it. Så nu ska jag gå och spela lite. :)

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0