Dra ända in i Hälsingland.

Uuuh vilken dag. Denna dag har inte varit någon rolig dag, inget vill sig för mig. Något jobbigt men jag kan inte göra mer än vad jag har gjort. Var till Skoaffär´n i Edsbyn för att prata lite praktik som jag skulle få nu i november men tydligen blir det i mitten av november som jag ska få börja och sluta sista dagen i november. Men jag menar vad är det för mening med typ 2 veckors praktik? Måste hitta något annat. Skit.
Lite depp just nu och då är det bra att städa så det har jag gjort och fint blev det! Har möblerat om lite så nu är det bra. :)
Snö har vi ju också! FY! Inte för att det är så mycket snö men snö är ju snö. Inte bra alls. Pappa fixa mina vinterdäck på min bil som nu är frisk igen. Fattar mig inte på bilar men det var ju bra att det inte var något större fel på den.

Nu ska jag äta lite sedan blir det mys!

// Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0