Farfar. <3

Idag har vi varit hos farfar. Min underbara farfar han är bara bäst! Härlig gubbe det där. Vi har varit och tittat i affärer, hitta just inget. Mamma och pappa titta på ny soffa men det blev ingen soffa idag. Får titta vidare på det. Om mamma tyckte om en soffa så tyckte inte pappa om den och om pappa tyckte om den så gjorde inte mamma det. Eller om jag tyckte om en soffa så var den för dyr. Så kan det ju också vara. När vi kom hem till farfar igen så fick jag lite saker som var ifrån farmor och det var snygga vantar och mössor. Roligt att hitta sådant. Då har jag lite mer saker från farmor. Saknar henne mycket. <3
Sedan åkte jag hem till mig och fick besök av Jack, Sofia och Lowa. Men sötisen sov hela tiden så det blev inget mys. Men det får vi ta sedan Lowa! Ja nu tittar man på "Ensam mamma söker" eller tittar och tittar, jag lyssnar lite då och då :) Väntar på att Beck ska visas. Oroar mig lite för min rygg. Har jätteont och jag vet inte varför! Måste bli bättre tills imorgon då vi ska träna. Om det känns så här imorgon då vet jag inte om det kommer att gå så bra med att träna.

Nu ska jag ta mig lite fil och titta vidare på tv.

// Carlsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0