Fredags mys inget för mig.

Jag kan inte med det här om "fredags myyyyyys". Jag har försökt men det var rätt så tråkigt. Köpte chips och grejer men nix det här är inget för mig. Försökte med lite vin men inte det heller hjälpte. Uscha mig. Dissar detta med mys. Jag kan ju inte sitta still heller så orka liksom. (Se nu skrivar jag liksom och inte lixom). ;)

Idag var jag med mamma till hälsocentralen där det blev en liten operation. Det gick bra för både mamma och mig. Mamma var lite nervös och det skulle jag också vara om jag var henne. Men tänk, jag svimma inte. Jag tycker inte att blod är så roligt att se på och när jag ser blod så domnar mina fötter bort men inte denna gång. Var väl bra det. ;)
Så nu sitter man här och väntar på att min kusin Patrik ska komma och vara här i helgen. Blir roligt det.

Ja igår var vi till Daniel som blev 13 år. Fira honom lite och bara hade det trevligt. Så idag skulle hans kompisar komma och fira honom, blir full fart då kan jag tro.

Födelsedags fika hos Daniel.




// Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0