God help the girl.

Fattar inte att man kan få så mycket reklam. Bara på några månader har jag fyllt en hel Ikea kasse med reklam. Kom reklam idag också och inte nog med det fick jag brev och det är ju inte ofta jag får det! 2 st, inte illa det. Öppna det första som var ifrån Försäkringskassan läste dock inte klart brevet såg bara att jag inte skulle få pengar för några dagar som inte blev med på en lapp. Brev nr 2 var från Posten, var om julvikare. Så då är det bara att skriva lite på blanketten och skicka iväg den.
Åkte sedan till Långhed för att ta volvon och åka till Edsbyn för att hämta mamma på jobbet och sedan träna. Min rygg är mycket bättre idag så det var ju bra. Nu är man trött och go´ i kroppen. :) Om jag orkar imorgon ska jag gå upp lite tidigare för att ta mig en lite promenix innans jag ska iväg till Bollnäs. Ska titta om gardinerna har kommit som jag vill ha. Var och titta 2 gånger förra veckan om dom hade kommit i affären eftersom gardinerna fanns med i reklamen. Men icke. Inte fanns dom där när jag skulle ha dom. Hoppas att dom finns där imorgon annars får jag väl ragga vidare på andra gardiner..

Ska slänga mig i soffan och läsa "Ego Girl" innans  "Hollywoodfruar" börjar. Äntligen något bra på tv! :D


Maria Montazami, denna underbara människa! :)


// Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0