Nu är jag här igen.

Hjälp så trött jag är. Gick upp typ vid 03.34 för att en timme senare sätt mig i bilen och åka till Nässjö. Har sovit dåligt inatt med men de gick bra att köra. Stanna i Motala för att möta moster min eftersom var där. Åkte till hennes gubbe och fika. Låna lite filmer av honom som var Beck, Wallander, Mordkommissionen och lite andra, så nu tittar jag på Beck. Ingrid och jag åkte till Mcdonald´s och hade det trevligt, tjejsnack. Sedan åkte vi hem och nu sitter jag här när hon jobbar natt. Blir att lägga sig tidigt. Tänker lägga mig i soffan och "vila min tötta kopp". Iallafall fick jag ta Volvon eftersom min bil är typ död.. hoppas den blir levande snart..

Imorgon ska Linnéa och jag leka på stan, ska ta oss en fika. Ska bli trevligt :)

God natt.
// Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0