Öga för öga.

"Bonde söker fru".. haha uscha! Slängde just ett öga på det och blir lite små nervös på vissa människor.

Idag har vi varit till Eksjö och tittat lite och sedan åkte hem igen. Hitta just inget. Imorgon ska vi till Jönköping och slöa så då kanske man kan hitta något roligt.
Har dissat Bonde söker fru så jag håller mig till Beck. Hitta lite gott gott så jag göttar mig med Bacon snacks och Cheez balls. Men jag känner just inte för att snaska cheez balls när man tittar på "Öga för öga" ;D   Känner mig allmänt sunkig blir nog att ta mig en dusch senare. Skulle knaske sitta fint det.

Men nu ska jag lägga mig i soffan och glåma vidare på Beck.

// Carlsson



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bonde söker fru är helt okej att se när man har tråkigt. :P Men det är otroligt pinsamt.

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 17:19:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0