Hockey.

Det var bättre förr, ta tex barnprogram! Men vad är det för skit som visas för barnen ( och några vuxna med)?? Det var mycket bättre när jag var liten. Den här björnen med sin anorexia kompisen som är en kyckling, Kossan Doris, Mumin och sedan kommer jag inte på några mer. Men det var bättre förr. Tänker just på tiden från förr eftersom Hasse och jag tittar på nå på Disney. "Mesost" haha. Knäppt.

Ikväll blir det hockey. Eller "hockey" det vet man ju hur det kommer bli med det! ;)
Imorgon blir det att åka hem till Alfta igen. Är lite orolig när jag ska till Örebro eftersom jag mitt snille åkte ju fel förra gången och det var inte roligt så jag hoppas att allt kommer gå bra imorgon.

Nu ska ladda till hockeyn med lite godis..... Hockey är väl djävulens påfund!

//Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0