Det löser sig. Men inte för mig.

Har nu gjort mitt bästa för att få en bra framtid men dock lyckades jag inte så bra. Jag tänkte att jag skulle söka till Folkhögskola, hitta lite som jag tyckte att de skulle vara kul att läsa till. Meeeeen när jag ska söka så står det att platserna är slut eller så kan inte sidan visas. Erika med sin otroliga "tur", japp som vanligt. Titta på AFs sida men nej då. Det löser sig.. jaja.

Kom hem idag från Östhammar där jag träffa en del av mina tremänningar, roligt var de. Mindre roligt att Simon kasta äpple i huvudet på mig, jag som skulle lyssna på hur det gick i hockeyn och just då fick man äpple på höve. Tack. ;) Men annars har allt gått fint. Så snart blir det att lägga sig för har liiite saker att fixa imorgon. 1. Städa 2. DISKA 3. Handla. Uscha men så är det. Men man får ju tänka på att det känns och ser bättre ut när man har gjort detta, men jag kan ju inte säga att det är roligt.

Denna vecka kommer mina brillor! Men dom kommer att sitta bättre än på den där bilden som jag la ut förr. Eftersom på bilden så var dom lite stora men det fixar fru optiker så dom blir bra. :)



Nej ni, nu blir det att säga god natt, så God natt på er :)
// Carlsson

Kommentarer
Postat av: Kalle

hehe du får skaffa ett hembiträde som kan göra alla dom där tråkiga sakerna åt dig^^



God natt på dig dig med:) kraam

2010-10-04 @ 00:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0