Tycker du att du har det besvärligt, titta då på en tax som försöker ta sig fram i djup snö.

Idag har det varit "tycka synd om mig själv" dag. Inte ofta jag har sådana dagar så jag slog till med det idag. Det började då med AF, behöver inte säga mer. Såg igår att det hade blivit fel med pengarna som jag ha från försäkringskassan, skoj! Sedan att det är bara skit med praktiken som jag vill ut på och lika jobb. Så för en stund så ska jag vara arbetslös det är lixom lika bra de. Varför ska de gå bra för mig? Sedan har tankarna mina snurrat runt i mitt huvud och det är dess olika saker. Det känns som man vill bara dra något över sig och komma upp när det händer något nytt och roligt.

Har mina funderningar att åka ner till Småland och söka jobb. Har 2st A4 papper med tel nr och adresser på olika hotell. Tänkte åka runt och visa vem jag är och kanske man kan få något jobb. Vågar inte hoppas på något och det är nog lika bra det. Det är det som är felet med mig att jag hoppas för mycket och sedan när det inte blir något så känns allt bara blä. Fy på mig.

Nu hoppas jag på att något bra kommer att hända i mitt liv. Jag ska nu inte önska eller hoppas för mycket på det jag tänker på. Men kanske bara lite då. :) Du är en stor saknad.





" Tycker du att du har det besvärligt, titta då på en tax som försöker ta sig fram i djup snö. " 

// Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0