Sånt är livet.

Sitter med målade naglar och funderar lite på vad jag håller på med. Jag har nog inte alla hästar hemma . Men jaja. Jag är ju den jag är och så får det bli. Just nu spelas "Sånt är livet" på datorn och jag tänker på när Frida och jag var till Valbo för några år sedan och när vi åkte hem så satt vi i bilen och sjöng denna låt med "stämmor" och grejs. Tycker lite synd om pappa som fick lyssna på detta. :) Kan ju inte annat än att le lite.

Har varit till Bollnäs city och shoppat med min mor.. eller ja det var hon som handla åt sig och jag var bara chaffis. Efter denna runda på stan så åkte vi hem och titta till Siri och hennes kompisar. Tog lite bilder på dessa underbara djur!

Prata med Lovisa igår! Vi kom väl fram till att jag inte är nå snille på datorer. Tog ett tag att hitta bilder och sedan skicka dom via msn. Allt kan ju inte gå bra och det gjorde det inte nu heller så testa jag nå annat och då funka det, men dock vet jag inte hur jag gjorde. Skulle skicka bild nr 2 och denna bild skickades 5 gånger utan att det visades för mig. Blir lite knäpp när det är datorer. Vi prata lite minnen också från våran tid i skolan tillsammans. :)
Svar på Stinas fråga: Ja vi läre träffas snart! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0