En kväll med Carlsson.

Idag har jag bara legat i soffan och titta på tv ( i min nya soffa!) . Tänkte handla, tänkte åka till Långhed för att hämta lite saker men det blev inget gjort. Lat = ja. Tv:n har varit min kompis idag kan man väl säga.
Men imorgon blir det bättre kan jag säga! Då åker jag och tränar och handlar. Så jag hoppas på att komma upp glad och inte så trött imorgon.

Tog lite bilder i min ensamhet.
Bjuder lite på mig :)







 Nu blir det soffan igen med lite gott gott!
// Carlsson

Kommentarer
Postat av: Kalle

va vacker du är^^

2010-09-08 @ 00:09:21
Postat av: Stina

Snygga bilder påre Erika :D

Hoppas allt är bra med dig, en evighet sen vi sågs nu, så dags att ta tag i det nu tycker jag ;) Eller vad sägs? :D

2010-10-05 @ 20:44:58
URL: http://stiinaemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0