Funderningar, planer och fynd.

Lördag igen då med massa funderningar, planer och fynd. Rätt så bra lördag tycker jag. Min moster är här, kom igår och åker väl hem imorgon. Ah, idag på morgonen åkte mamma och jag till gymmet, gick mycket bra. Åkte hem och fixa till oss och sedan åkte vi vidare till Edsbyn. Gick in på Erikshjälpen och fynda lite saker. Gick på loppis i Alfta med och hitta lite. Det var fynden det och nu kommer mina funderningar, ska jag söka jobb i Nässjö igen? Vet ett ställe där dom behöver folk men är det rätt att komma dit till Nässjö? Ska inte flytta dit men bara jobba några månader. Jag vet inte hur jag ska göra. Det är iallfall ett jobb men näe jag vet inte. Mina planer är att jag och "mina" tjejer ska hitta på något. Är sugen på att åka någonstans och hitta på nå. Men vart det vet jag inte, försöker att tänka lite på det. Skulle vara så roligt!

Prata med Frida idag! Roligt att få prata med dig. :)



Sakna er!
// Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0