Smärta!

Smärta! Trodde att det skulle vara en förkylning eller lite öroninflammation men idag så fatta jag att det är mina visdomständer som vill säga att dom vill komma fram. Fick åka in till akuten i Bollnäs för att titta om det var öroninflammation eller något annat skoj. Fick bara vänta en timme för att komma in och det var ju inte så länge, trodde jag skulle få vänta 4 timmar eller mer eftersom det droppa in fler och fler folk till akuten. Fick en trevlig läkare och han kunde se att mina öron var helt okej, fanns inga fel på dom. Han titta på min blåsa i mun men det fanns ingen som han kunde se.. Så om inte blir bättre till veckan så ska jag gå till tandläkaren. Vill inte gå till tandläkaren! Är jätterädd när jag ska till tandläkaren. Så jag hoppas att tanden inte vill växa fram något mer just nu. Inte nog med att man är trött av smärtan från tand och öron är att man blir trött på folk som ska skicka sms och ringa mitt i natta. Om du inte bryr dig om mig annars så behöver du inte bry dig när du är full. Men det är väl då som det går bra att prata med mig. Men det är ju du som har problem och inte jag.

Idag så har jag varit med Jack, Sofia och Kalle, trevligt . :) Fick mysa med Lowa denna underbara söta människa. Hon är bara så gó!
Ja nu sitter jag i Långhed och ska snart ta mina tabletter och gå å lägga mig, för imorgon ska jag till Bollnäs på något som AF har hittat på att man ska gå på. Vill hitta ett jobb eller praktikplats så jag inte behöver vara med på detta joll som dom har hittat på! Så jag hoppas på att det ska fixa sig så snart som det kan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0