"Och vem är du då?!"

Det blev Bollnäs idag med pappa för att hitta lite presenter till mamma eftersom hon fyller år imorgon. Blev lite saker. Hoppas att hon blir nöjd men det vet jag att hon kommer att bli. Så nu är man lite fattig men vad gör man inte för lilla mamma? :) Mamma kommer att få ljus av alla dess sorter, presentkort på Intersport och Ewes dammode, plånbok sedan var de något mer men det kommer jag inte på just nu. Vilket minne man har.
Jag har även sökt jobb idag så jag kommer få hem något papper och sedan får vi se om det blir något jobb. Brukar inte va så nervös när jag ska ringa om saker och ting men idag så var jag nervös! Men det gick ju fint.

Jag har lixom ont bakom mitt öga, inte nå kul! Blir nog att jag kommer få jätteont i huvudet av det. Blev väl ont efter att jag titta på pojkarna i Bondi beach. ;) Nä men jag skulle bli glad om det gick över snart.

Tänk va tiden går fort, för ett år sedan flytta jag till Nässjö! Igår för ett år sedan åkte jag till Nässjö för att gå med moster på  "Posten festen"... älska dom fina kommentarerna och blickarna som jag fick där på den där "festen". "och vem är du då..?!", "Tyvärr så är det inte du lilla gumman, men du är också söt". Haha ja vad tiden går.
Men nu ska jag vila mitt öga så det blir bättre!


// Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0