Min Siri.

Nu äntligen börjar förkylningen att ge sig! Är lite hes bara men det går väl an.

Idag har jag varit hemma och titta på hönsen och tupparna som mamma och pappa har köpt. Tänka sig att jag fick ett "husdjur" med, jag som önska mig en katt eller hund..  Iallafall så har jag har döpt en höna som fick namnet Siri. Siri är riktigt stilig, fjädrarna har färg som en dalmatin. Snyggt. Efter detta döpande av höna så åkte jag in till Byn för att kolla min syn hos Fru optiker. Titta på nya glasögon och fick låna hem 4 st som jag skulle testa i lugn och ro. Det är 2 st som jag står mellan nu, riktigt svårt för båda är snygga. Men jag tror jag vet vad jag ska ta för någon. Det är den som jag titta på först och blev kär i. :)

Imorgon blir det att åka in till Bollnäs för ett besök hos AF. Undra vad vi ska prata om imorgon? Igår så var det stora ämnet träskor och utvecklingsstörda. Ja det är fantastiskt detta med AF...

Lite bilder från hönsgården.


Höna Pöna i det gröna.


Detta är en av dom som jag tänker välja mellan. Inte så bra bild, men iallfall.



// Carlsson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0