Har man skrattgropar i låren borde det vara tecken på ett lyckligt underliv!

Min dag idag har varit sådära. Min morgon börja med att min mobiltelefon börja muppa sig, orkar inte förklara men jag försökte att stänga av den i ca 30 min men sedan så gick det. Fattar mig inte på sådant där. Ja och i samma stund fick man det där roliga, behöver inte förklara mer. Säger bara.. smärta. Jag trodde för en stund att en av linserna hade kommit in bakom ögat, typ. Men hitta den sedan på golvet. Inte lätt och hitta dom dära linserna om man tappar dom. Sedan blev jag så trött på allt så jag tog mig frukost och titta på tv och somna i soffan. Vakna vid 09.00 så jag fixa till mig och åkte till ICA. Så nu har jag handlat. Gick in på Ekmans och hitta muffinsformar med Mumin på! Det var som att det var meningen att jag skulle in och titta där. Blev lite Mumin då men sedan så titta jag på lite saker till mamma tills hon fyller men jag ska fundera mer på vad hon ska få. :)

Ikväll har jag gjort en äppelpaj till pappa och mig. Mamma äter ju inte sådant så då blev det mer till oss ;) . Jag är mycket nöjd över min paj. Erika kan bara hon vill.
Så har man tittat på "Halv åtta hos mig" och lite på "Idol". Är något trött men jag kan ju inte lägga mig nu så jag får va vaken en stund till. Imorgon blir det att åka in till Bollnäs igen för att gå på AF.. sååå skoj. INTE. Hoppas nu på att jag kan få feber eller nå. Nä men det är ju bara att gå på det där.. blir nog bra.
Nä ska sluta nu innans jag blir mer irriterad på AF.

God natt!



"Har man skrattgropar i låren borde det vara tecken på ett lyckligt underliv!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0