Boys, boys, boys...

Vad har killar för problem? Den frågan får man nog aldrig svar på eller så vet man det? Jag har 2 st killar utan för mitt fönster som spelar fotboll dessa pojkar kan vara mellan 16-19 år. Dom är 2 st men låter som 14 st! Tror inte att det går så bra för dom med fotbollen för det låter bara: NEEEEEEEEEJ. Och en av dom har skrattat oavbrutet i en kvart! I EN KVART! Sedan inte nog med det så måste det vara någon av dom som plockar fram ett munspel och börjar spela, men hallå?! Gå hem till mamma nu! Orkar inte ha er här.

Har varit jättebra på praktiken idag, är mycket nöjd över denna vecka men det ska bli skönt att ta helg imorgon. Mina fötter orkar inte med att gå flera timmar utan att få vila lite. Kan säga att mina fötter gör något ont! Smärta. Sedan har jag fått några riktigt goa blåsor också! Trevligt. Not. Någon som har något tips om hur man tar hand om 2 onda små fötter? Får försöka hitta på något så att det kanske kan kännas lite bättre, typ ge dom lite massage men det tror jag inte hjälper. Men något som hjälper när man typ är förkyld och snorig så är det Zonterapi. Trycker på olika punkter under fötterna! Jag tycker att det funkar bra om man är förkyld eller har mensvärk.




Ska försöka att ta mig en dusch och sedan lägga mig till ro och vakna pigg och glad imorgon och nu hoppas jag att min praktik är mellan måndag-fredag annars grinar jag illa.
// Carlsson.

Kommentarer
Postat av: evelina

neej jag vet inget om i sommar, mer än att jag ska till mamma och en kompis (ronja som finns me i min blogg) ska följa med. och att tilda ska hit till mig. men hoppas kan man :P

vore kul om du kunde komma hit nån gång :D

2011-04-15 @ 16:29:54
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0