Stupid girls.

Äntligen helg! Helg behövde mina fötter. Idag har det varit en bra dag på praktiken, dagen har gått rätt så fort. Kändes lite jobbigt på morgonen eftersom jag har knappt sovit. Finns då folk till allt och jag tar tillbaka det jag skrev om att jag inte fattar mig på killar, jag står för det men jag behöver inte gå in mer på detta. Kan säga att jag knappt hörde det jag hörde igår och det slog alla galenskaper jag har hört tror jag! Finner inga ord... eller jo det gör jag... kanske dax att bli vuxen för vissa ?!

Nu börjar jag på att fundera om jag har fått en ny granne.. det kommer musik där det inte har kommit musik för. Tror inte att gubbarna lyssnar på dunka dunka musik. Eller så har dom kommit in i en kris. Kan man aldrig veta eftersom det händer så mycket konstiga saker.

Funderar om jag ska ta ett bad eller duscha (hann inte göra det igår). Svår fråga.. I min fantasi har jag tänk så här: efter att jag har skrivit klart detta ska jag ta ett bad/duscha, fixa till mig, beställa mat, se på Desperate Housewives och sedan får vi se vad som händer. Kanske lägga sig i skaplig tid? Skulle inte tro det men man vet ju aldrig! Äh ska ta hand om mina fötter, min PMS och mig själv nu!

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0