Mitt liv som nunna?

Måste folk ha mötesplats utanför mitt fönster? Tydligen.. Låter som två killar och en tjej. En tjej som tydligen inte kan prata normalt utan skriker bara. Ja dom där andra två gapar mycket dom med så.. Om dom inte har något bättre för sig så kan dom komma in till mig så får dom diska och städa. Kan behövas nu! Tyvärr så hann jag betala räkningarna annars kunde dom ta det med.
Ja som jag sa, det behövs städas nu. Får försöka ta det imorgon så jag slipper göra det i helgen. Tycker att det ser ut som ett slagfält.
Har funderat nu i några dagar och jag känner att nu är det dags, jag ska ta steget, jag ska bli nunna! Ska sitta själv i källaren i klostret och dricka nattvardsvin och äta präst ost, kanske att jag bjuder in dom andra nunnorna, sedan när man har blivit varm i kläderna tar vi och bjuder in munkarna på heligt bad. Ja just det inga munkar här inte! Det är ju de som är meningen med kloster att inte se eller höra de motsatta könet..(enligt mig), tror inte att jag kan bli nunna iallfall.. ;D Okej jag lämnar min karriär som nunna men ibland så börjar man fundera om man inte skulle bli det iallfall.

Oj klockan snart tio, måste duscha nu! Hoppas dom dära nötterna som har möte utanför mitt fönster har gått när jag är klar och ska sova! Haha jag känner mig lite gnällig nu men det är så jag är. Bara massa gnäll här. Näe så illa är det inte men duschen väntar nu!

// Carlsson.

Kommentarer
Postat av: Sigurdhilde

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-10-25 @ 07:10:41
URL: http://sigurdhilde.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0