En hemvävd stillsam tös.

Idag har jag bara varit hemma i Långhed med kusin Patrik som kom till mamma och pappa igår. Alltid kul när han kommer och hälsar på. Själv var jag in till Knåda City för att köpa något till pappas motorsåg och då visste inte jag att min bil behöver fixas men det fick jag reda på när jag kom hem och det var mindre roigt att veta. Felet är avgas-grejs. Så nu ligger det delar av avgas-grejset på trappan hemma. Så nu behöver jag grejer till det och sedan batteri. Jaha så var det inget mer med det tills problem nr 2 kom! Skulle ta pappas bil in till Edsbyn, att öppna dörren utifrån går bra men sedan när man sitter i bilen och ska öppna så går det inte! Och detta är på förarsidan. Så när man ska ut får man veva ner rutan och leta efter handtaget utanför eller så får den som åker med gå ut och öppna. Så man kan inte lita på bilar.
Men Patrik och jag kom iallafall in till Edsbyn och där blev det tok som vanligt när man är med honom. Vi åkte runt hela Edsbyn in på alla dess olika gator där man aldrig har varit och mer troligt aldrig mer kommer att åka igen. Kul var det.
Nu blir det att lägga sig snart för imorgon MÅSTE jag upp tidigt för att hinna fixa det sista i lägenheten. Ska planera lite tills lördag. Fundera först på om flickorna och jag skulle ut men jag tror att det får bli en tjejkväll hemma, äta och dricka gott och snacka massa skit! Det får bli så! Ska också försöka göra klart läxan som jag har till den 17/4 men eftersom jag ska börja min praktik på måndag så hinner jag nog inte med att göra någon läxa. Ska bara läsa en bok och skriva om den så det går nog fort. Hoppas jag!

Nej nu blir det att krama kudden.

// Carlsson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mer!

2011-04-08 @ 16:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0