A piece of cake.

Då var denna dag snart över! För mig så. Har varit fart hela dagen. Varit inne i Edsbyn idag igen och snurrat sedan gjort Prinsesstårta och massa annat. Så jag är både nöjd och mycket trött.
Imorgon på förmiddagen kommer mamma, pappa och Patrik och sedan kommer det kompisar. Ska bli roligt! På kvällen blir det mys med tjejerna med vin och sangria och sådant. Tänkte fixa fram lite spel och sådan, kommer säker att bara bli massa tok men det är ju så det ska vara! Förra året blev det bara massa tok tex när jag skulle föreställa "en våt padda". Jaha liksom ?! Kan säga att det kom från Marika, vem annars?! Haha.
Men vi får ju inte missa att imorgon spelar Norrköping mot Gävle! Så nu håller vi allt vad vi har på Peking!

Men nu blir det att sova så jag orkar svara på alla grattis-sms! ;)


// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0