Det är Karin i dag.

Grattis, Grattis till alla som heter Karin. Det är Karin idag och jag heter ju Karin, Erika Carlsson. Grattis till dig med mamma.
Ikväll träffa jag Naemi och snacka skit. Vi skulle gå på promenad men vi satt oss ner och prata om saker och ting. Prata om problem, jobb, killar och allt annat. Men efter allt prat blev vi trötta, eller iallfall jag. Så jag ska snart lägga mig. Kunde inte sova så mycket natten som var. Alla tankar bara snurra i hövve. Är bara för mycket just nu av allt och inget. Tror nästan att jag får sätta mig ner och fundera hur jag ska ha det, vad min plan är inför höst/vintern.
I helgen kommer syster och Micke och hälsar på. Kommer att bli kul att träffas!

Men nu läre jag nästan ta och sova.

// Carlsson.


Kommentarer
Postat av: evelina

grattis från mig isåfall, kram

2011-08-03 @ 13:31:31
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0