Give me the night.

Tycker att jag har sovit så mycket idag så jag skulle inte vara trött men det är jag iallfall, kan vara för vädret. Eller vad vet jag? :) Ikväll har jag gjort kladdmuffins, blev bra men jag hitta inte det recept som jag brukar ha och dom muffins som jag brukar göra från det blir goooda! Men dom här blev ju också bra. Nu har jag frysen full med olika muffins, är iallfall redo om det kommer folk på fika. Har även tittat klart på Desperate Housewives från säsong 5 så nu har jag inte några flera att titta på..
Hitta en cd skiva med "Absolute Disco- 60 Disco Classics!" . Vet inte varför jag har den men några låtar har man ju hört typ ; I will survive, Knock on wood, Disco Inferno, Funkytown, I´m so excited, Yes sir i can boogie, Sex machine, This is it. Och andra.
Men nu är det tid för att krama kudden känner jag. Får se om man tar en sväng till Willys imorgon och handlar. Får se hur allt ser ut då.

// Carlsson.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ge mig muffins! ;)

2011-08-22 @ 15:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0