Tryck ett, tryck två.

Sitter just nu och lyssnar på Leif GW Persson när han pratar i Sommar. Härlig gubbe det där!
Kom nyss hem från Långhed efter att ha lånat telefonen där. Ja jag var tvungen att låna den eftersom jag skulle ringa och söka jobb. Dels att det blir billigare och för att den telefonen har knappar. På vissa hotell är det; "tryck ett för att boka rum. Tryck två för att komma till receptionen." Och jag är så oteknisk för jag fattar inte hur jag ska få fram siffrorna när jag har ett samtal igång på min tel. Tror jag har fixat det en gång men hur jag gjorde det vet jag inte! Så det är lättare med telefonen hemma. :P . Men jag fick inte tag på personerna som jag sökte så jag får ringa mera imorgon när dom är på hotellet.

Ikväll börjar Svenska Hollywoodfruar! Maria är ju bäst! :)

Nä man kanske skulle göra lite nytta.. kanske diska..? Äh får se :)



// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0