Friskvård?

Idag har pappa och jag varit till farfar för att lämna lite ägg, blåbär och något mera som jag inte minns nu. Vi blev där ett tag för att ta oss en fika och för att prata lite skit. Fick höra skvaller om hantverkarna som fixa badrummet åt farfar. Sedan åkte vi ut på "stan" och skulle fynda lite men det blev inte så. Ja farfar hitta lite saker men inte pappa och jag. Sedan blev det att fara hem igen. Blir att bara se på tv ikväll.
Har försökt att fundera på vad jag vill bli när jag blir "stor", tänkte att jag skulle försöka att plugga. Hitta en utbildning som jag ska hitta lite mera information om och det var Friskvårdspedagoglinjen. Det lät intressant! Se om det kan bli till våren eller nästa höst. :)

// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0