Tänker på Dig idag.

Lördag:
Var med Naemi på marknaden som jag berätta om förr, mycket prat och skratt! Blev inte en tyst stund där inte. :)

Söndag:
Var till Uppsala och åkte tuff tuff tåg. Kul att komma ut men mitt största intresse är ju inte tåg.. kommer nog inte bli det heller! Men tyvärr var inte vädret det bästa. Regn och blåst, inte kul! Men när vi skulle hem då titta solen fram. Japp det är som det ska vara när man ska ut på något. Men dagen blev rätt så okej tycker jag :)

Så idag har jag inte gjort så mycket. Tänker mycket på Joels familj idag. Joel skulle ha fyllt 23 år idag.. Saknar dig så mycket vännen. Önskar ofta att jag kunde ringa till dig och bara prata. Du fanns alltid där. Vårat sista samtal minns jag som om det var igår. Men du finns alltid med oss i våra hjärtan. <3



// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0