Vem är jag?

Vem är jag?

Blond eller Brunett: Brunett
Blåa ögon eller Bruna ögon: Mera bruna än blåa
Vanilj eller Choklad: Choklad
Hund eller Katt: Tror nästan hund
Christina eller Britney: Ingen av dom tack
Lip-stick eller Lip-gloss: Båda
Rock eller Rap: Ehm beror på
Rosa eller Lila: Idag var det rosa
Tv eller Dator: Båda
Basket eller Fotball: Basket
Äpple eller Apelsin: Äpple. Apelsin kladdar bara
Morgon eller Kväll: Kväll
Kyckling eller Kalkon: Kyckling!
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: Inget
Droger eller Likör: Inget
Guld eller Silver: Blir båda
Nike eller Adidas: Adidas
VH1 eller MTV: MTV
Sanning eller Konsekvens: Konsekvens
Harry Potter eller Lord of the Rings: Har aldrig sett på Harry Potter och jag tycker inte om den andra. :P
Regn eller Snö: Regn
Vinter eller Sommar: Sommar
Gå eller Springa: Gå men springa ibland
Stranden eller Bergen: Stranden!!
Stan eller Landsbygd: Stad
Kärlek eller Lust: Kärlek
Stjränor eller Månen: Stjärnor, jobbigt när månen lyser
Sko eller Sandal: Sko
Bad eller Dusch: Dusch
Syster eller Broder: Båda
New York eller California: Båda kanske? Inte vet jag, har lixom aldrig varit i New York eller California..

Tråkigt test. Men nu blir det sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0