Go raw!

Snälla om ni är så trevliga att ni vill skicka hotbrev så gör det efter julen! Jag har sagt det förr och säger det igen att dom på AF har något stort fel.. Men skit samma om brevet blev bara lite arg, inte mitt fel att dom inte bryr sig att ta kontakt med mig när dom skulle göra det. :)
Fick en julklapp på posten idag från Luleå av söta kusin. Får se vad det kan vara, jag skulle vänta tills julafton. (Ni kommer att era julklappar efter jul så ni vet, trodde att jag skulle fixa de så ni fick dom i denna vecka men icke).
Gjorde Raw food godis igår och jag tycker dom blev jättegoda! Så imorgon får jag nog göra mera. Men visst eftersom det är nyttigt så smakar det ju inte sött så för vissa blev det kanske ingen hitt :P


Fick besök av Lowa och Jack idag :) Lowa fick testa att vara en liten
tomtenisse. :P

// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0