Erika, what´s cooking?

Äntligen! Efter en timme och kanske mera hitta jag receptet på Marshmallowfudge. Jag försökte mig på detta förra julen typ 3 gånger men misslyckades alla 3 gånger. Det blev gott men det såg inte ut som på bilden. Såg mera ut som Bo´s skit. (Den som inte vet vem Bo är så var det min katt). Ja det såg ut som kattskit när de var klart. Men tänkte då att detta år skulle det bli bättre. Envis som man är! Och lite får man ju unna sig i jul, har börjat med Raw food så det blir massor med raw grejs. Gott! Så jag tänker göra raw food godis. Typ; Cashewbollar med lime och kokos, Lakritsbollar, Raw Pepparkakor. Får se hur det blir. :)

// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0