Ho,ho,ho.

Jag får så säga att jag har varit duktig idag. Sova jättedåligt i natt/morgonen så jag gick upp vid 6 och gjorde mig "vacker" medans jag lyssna/titta på Vakna. Sedan gjorde jag en nyttig frukost (inte illa), städa, laga mat, gjorde kladdkaka, snacka med syrran, fixa morötter och dipp sedan blev det tv kväll i min ensamhet ;) Nöjd med denna dag och nu är jag något trött. Hoppas jag kan sova bra i natt. För imorgon blir det att fara till Bollnäs för att handla julklappar, kul.. NOT. Nästa år måste jag fixa klapparna tidigare och detta sa jag förra året med men nu blev det inte alls nå tidigare.
Tänkte plocka fram julsakerna idag men jag titta ner i min låda och tänkte nästan ställa in lådan i städskrubben men den får stå kvar ett tag till i sovrummet.

Natti natti

// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0