Vi kom hem.

Igår blev det att åka massa bil. Jack och jag åkte till Sthlm för att lämna saker till Naemi. Nu vill jag inte åka bil nå mer på ett tag, haha. Var hos Naemi nästan en timme tror jag, sedan åkte vi hem igen. Fast vi åkte lite vilse men det gick ju det med. Vi kom hem iallfall! Så igår när man kom hem var man lite trött i huvudet men det kan beror på att vi lyssna typ på samma skiva i bilen i .. ja jag vet inte i hur många timmar. Gick och sjöng "Han har köpt en ny traktooooor" illa när man får den på höve. Haha. Gjorde fruktsallad till ett helt fotbollslag såg det ut som och sedan satt jag mig ner och titta på Desperate Housewives. Somna som en gris efter det och vakna precis 11.00 idag!

Ska försöka hitta på något nu.. Diska kanske? Ja så får det bli.

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0