Risigt värre.

Har gjort fint i skafferiet , såg ut som ett bombnedslag men nu kan man hitta de man söker. Ska snart ta hand om kycklingen som jag ska ha imorgon.
Dagen börja annars med att jag åkte in till Edsbyn och klippte mig. Blev mycket hår som hon klippte bort, var ju rätt så mycket risigt. Men jag är nöjd, fast jag är ju som mest nöjd efter några dagar med den nya frillan. Vet inte varför men så brukar det vara :) .  Sedan blev det att handla på Willys, massa saker till Raw food! Gott! Annars har det inte hänt så mycket. Sitter och väntar på det där snöovädret som dom säger ska komma. Är väl på tiden att det ska komma lite mera snö tycker jag, fast jag tycker ju inte om det.. :P

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0