100.

Blev en jobbig dag idag. Ringde och hörde om sommarjobbet som jag hade sökt som lät så bra när jag var där och prata men dom behövde inte folk till sommaren. Kan förstå det på ett sätt men jag hade hoppats på detta jobb. Jaha och där var det ännu ett nej på jobb. Ringde även till Kilafors och berättade att jag var intresserad av sommarjobb och så. Men där visste dom inte heller om dom behövde mer folk, får mer info om det i mars. Vet lixom inte vart jag ska söka och leta jobb. Har gjort allt vad jag kan för att få ett jobb så nu kan jag inte göra mer. Så mycket som jag har sökt. Men man får aldrig ge upp och det tänker jag inte göra men många gånger känns det som att inget går och jag kan bara skita i allt. Vet inte hur länge jag kommer att orka att söka jobb. Får ju ingen hjälp heller från AF. Men det var ju inget nytt..

Nu blir det att sova och jag hoppas att detta fixar sig.

// Carlsson

( Detta blir inlägg 100) ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

ge inte upp bästa kusin! ;) <3



snart kommer säert de bästa av alla sommarjobben ;) och bara väntar på dej :)



kram

2011-03-02 @ 22:15:04
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0