Jag är en trött människa.

Jag är en trött människa, blev trött när jag tänkte på att jag måste in till Bollnäs på Af för att vara där och lyssna på något företag. Men jag måste ju gå annars får jag ju inga pengar.. måtte jag få ett jobb snart!
Annars är livet som vanligt, händer inte så mycket som vanligt. Hjälper mamma att fixa den nya msn. Måste ju ha den för att komma in på msn. *Suck*. Kommer ju ta hela natten att fixa det eftersom den här datorn är så seeeg! Och nu ser jag att det inte gick att fixa msn iallfall. Happ. Men det är ju inte ovanligt att det blir så när jag ska försöka vara snäll och hjälpa mamma.

Näe nu ska jag försöka mig på msn igen...!

// Carlsson.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0