Ge mig Afrika!

Idag har tiden gått till att plugga, håller på med det nu med. Denna gång är det hur tankar kan påverka den du/jag är och vad visualisering är. Så denna kväll kommer jag att fundera och skriva.
Snart ger jag upp med Sverige och denna vinter som aldrig kommer att bli vår eller sommar! Ge mig Afrika eller något liknande! Mina fötter är som två isbitar och mina händer lika så..  joooobbigt.

Funderar på att spara pengar till en resa. Vet inte när eller vart jag ska resa men det får bli en senare fråga. Måste ju se lite annat än Alfta, Bollnäs och Edsbyn..!

Näe ni nu ska jag plugga lite mer och sedan fixa naglarna.

// Carlsson

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha håller fullständigt med när de gäller vintern. urkaburka! hehe! ha en bra kväll <333

2011-02-23 @ 18:56:09
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com
Postat av: evelina

fint du fixat på bloggen :)

min underbara, bästa kusin i världen e du <3 :) kram :)

2011-02-24 @ 17:02:27
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0