Tröst shoppar.

*Nu är det lördag igen och nu satt jag och deppa jag tyckte allting verka meningslöst...*
Ja typ så känns det idag. Så nu sitter jag och tröst shoppar på H&M. Blir en klänning, jeans jacka och leggins. På ett vis så känns det inte så roligt att shoppa just idag eftersom jag känner mig som en svullen val. Men om några dagar så är jag inte svullen längre. Känns som jag har ledgångsreumatism (stavning?) i brösten, men det går ju också över men ONT, SMÄRTA!

Idag har det bara varit; tvätta, tvätta, stryka, stryka. Sedan deppa för att man inte kommer på Bonden! Alla ska dit ju. Aja får bli en annan gång. *suck* ;)

Ska gå och ta hand om PMS kropp... och hitta något att äta ;D

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0