Muffins.

Idag fick jag rätt så mycket gjort här hemma. Nöjd över det. Gjorde muffins idag och det blev mycket nöjd med, gjorde mycket. Så den som vill kan ju komma över och fika! Ska försöka mig på att göra mer imorgon, får se vad jag kan hitta på. Själv ska jag ju inte äta sådant ska vänta tills jag fyller år men det är ju roligt att göra något när det går bra. Fick iallafall bra betyg från Daniel över mina hallon muffins. "Supergoda!"
Som ni kanske förstår så var Daniel här. Han kom med världens bästa humör och var glad så allt blev mycket bättre för mig. Denna dag skulle jag typ kunnat sova halva dagen så det var tur att han kom och spela på datorn.
Jag hade stängt av ljudet på datorn idag så jag inte kunde höra musiken från spelet! :D Bara det var ett nöje att inte behöva bli nervös på musiken.

Nepp nu ska jag lägga mig för imorgon blir det Bollnäs.
// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0