Tant Erikas favorit.

Idag har det varit en mycket bra dag tycker jag. Gick upp vid 05.00 för att fixa lite innans jag åkte iväg till gymmet. Tyckte att det gick fin fint när jag träna. "Stålmorfar" och "stålfarfar" var där också idag. Det är två gubbar som jag har sett lite då och då där. Ja dom tanterna som är tillsammans med dom gubbarna kan ju skryta att dom har gubbar med rätt så okej kroppshydda liksom! Skulle tro att dom är vid 65-70 år. Haha.
Sedan åkte jag hem och fixa lite för jag skulle få lite besök senare. Trevligt med besök! Jack, Sofia och Lowa kom till Tant Erika. Vad Lowa växer! Och snart fyller plutten 1år, det går snabbt. Alltså hon är så otroligt söt detta lilla barn så jag tror jag får nå fel! :D  Tack för att ni kom och hälsa på :)
Funderar på om man skulle glåma på någon film och "gå" lite. Tog hem min "gå-maskin" idag så nu kan jag titta på tv och gå på samma ställe. ;)


Sötisen!







// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0