Mysiga barnböcker.

Då är man hemma igen i lägenheten. Har gjort lite små fix här ikväll. Letade fram mina barnböcker som jag hade när jag var liten och det var ju inte lite böcker heller. Mysiga och fina böcker, så inte behöver jag köpa något sådant till mina barn sedan, jag har ju massor. ;)
Imorgon får jag göra lite mera fix i lägenheten, finns alltid något att göra. Skulle behöva ta mig ut och köpa verktygslåda. Det skulle jag behöva men nu fixa jag mina "problem" utan verktyg. Ibland funderar man hur mycket IQ jag har.. orkar inte förklara mer om detta. Men nu vet ni att mitt IQ idag har varit 0,000 ja jag får hoppas att det blir bättre med tiden! Kanske om jag får sova lite.
Imorgon kommer Daniel efter skolan. Det blir väl att han ska spela på datorn. Kan gissa på att det blir spelet med det jättejobbiga musiken! Tror jag får nå fel på det där spelet och musiken. Hjälp.
Kanske man skulle gå och handla lite också, skulle ju också behövas! Eller så gör jag det när jag ska in till Bollnäs på tisdag. Tror det får bli på tisdag.


Detta är de böcker jag tyckte om när jag var liten.
Vitnos, Nallarnas picknick, Binke kan inte flyga, Sago (vet inte vad den heter mer)



Nu blir det att lägga sig!

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0