Dra ända in i Hälsingland.

Skulle kanske behöva lägga mig och sova nu men jag orkar inte. Har varit varmt idag och jag tror jag börjar att tappa intresset för att måla gavlarna på klubbhuset. Kan säga att det aldrig har varit något intresse till det.. Tråkigt att stå själv och måla, skulle ju vara kul om man hade någon att prata med. Men det får gå. Börja med att jag inte kom upp i tid och när jag väl kom iväg till Långhed så var det jättevarmt. Så ska man står och måla i den värmen, vissa kan väl det men inte jag. Plus att jag var hungrig blev ju inte lättare att försöka måla. Sedan tog färgen slut och jag tänkte att nu ska jag se hur detta ser ut. Jaa man inser när man står där att det blir att måla en gång till! Och där beslöt jag mig för att åka hem och äta och sedan sola. Får ta nya tag imorgon mär jag ska klippa gräs i 2-3 timmar! Ge mig styrka någon! Som sagt så skulle jag ha lagt mig nu så jag orkar upp imorgon innas det blir för varmt och så kan jag göra något roligt på dagen. Är något trött så jag ska väl lägga mig och hoppas på att gräsklipparen och jag kan jobba tillsammans...

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0